Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av anonym - 15 augusti 2013 22:24

Blev en kvälls promenad  och hade med pappsen som sällskap också  i dag det var väl både  bu och bä i stort sätt.

Trevligt att ha någon prata men det andra var att han hela tiden knuffade ut mig på cykelvägen hela tiden också så det val det enda jobbiga som sagt.

Men annars så var det okey än att lyssna på musik hela tiden och inte på min n8.a eller precis men nu så.

Måste köpa ett par hörlurar till dom som sagt nu har ju dom som jag fick av pappsen rasat ihop.

Så nu fungerar bara den ena  tror det var den högra.

Så nu har jag bara hör lurar till min lumia också och på den har jag musik som inte är den roligaste eller precis förutom några låtar bara så klart.

Men mer är det inte.

Nå i alla fall  tillbaks till kvälls promenaden så då den var trevlig i alla fall och jag tycker att det är väldigt behaligt med en kvälls promenad också för den delen för att den tröttar ut mig på kvällen  och det gör att sover bra också som sagt.

Så detta rekomederar jag till er som har svårt och varva ner på kvällen att ta en halv timmes eller en timmes promenad  för det har åtminnstonde hjälpt mig bra och har varit behaglit också.


Skönt också med en kvälls promenad också så klart tycker rensa tankarna också gör man ju samtidigt också.

Så har svårt och somna och man behöver lugna ner sig så ta en promenad i lagom tempo med nån bra musik också behöver ju inte musik som på gymmet om man säger så då om man inte känner för det.  



Själv har jag

hotel carlifornia och sen några andra tyvärr glömt namnet på dom men åter kommer med namnen.

Sen tog jag en bild också på sothöns i dag har aldrig sett  såna i en liten grupp bara en och en.

Men försökte mitt bästa i alla fall med att få en bild på och burrat upp sig hade dom också som sagt.

Såg ut som bollar nästan.

Tycker sothöns är som himla söta av sig och speciellt deras ungar också är väldigt gulliga och söta också.


 

Jag försökte mitt bästa i alla fall med att få en någolunda bra bild i alla fall på dessa.

Men visst jag önskade att jag hade min j g s t här så klart (även om det tillhör en annan kategori.)

Skulle ha varit mysigt och tagit en kväll promenad med honom också så klart.  






Av anonym - 15 augusti 2013 22:16

efter min cykeltur så då blev det en powerwalk också  runt 14.30 rycket så.

22 grader varmt ute så vad ska man göra inom hus om man säger så man ska passa på att vara ute så länge det går och kan.


Men  resultatet blev så här i alla fall


Aktivitet Powerwalk

Start  14.30.17

Duration  01.36.43

distans 8.93 km

Speed  avg  5.5 km/h

speed max 16.7 km/h

Steg 10662, 109 /min

kalorier 891,5


Av anonym - 15 augusti 2013 16:50

Eftersom jag var lite tjock i halsen i dag så bestämde jag mig för att cykla nån timme,cykel turen gick bra förutom att jag fick stanna ett par gånger för att kompis skulle trackasera mig med att skicka meddelande på kiken hela tiden som gjorde mig galen till slut.

Så sa bara irriterat att  jag hör av mig senare varfö irritera mig på min cykel tur fattar inte jag om man säger så då.

Men en sak som jag var säker på innan cyklade hem i från var att jag hade satt i gång min sport funktion men men det hade jag visst inte gjort märkte jag när jag kom hem.

Började skratta åt den nästan i stället måste jag säga.

Men annars var min cykel tur behaglig i alla fall måste jag säga att jag tyckte varmt och skönt också ute var .

Och det blev 2 bilder i från Frihamnen också som jag cyklade förbi cykla via djurgården bland annat.

Så det har varit riktigt kanon väder också som sagt inget jobbiga regn skurar eller nånting.


   

Såg mycket bättre ut när hon till hörde vikingline den vita skoresten passar inte in  och när jag stog och tittade så kände jag att jag saknade silja festival det var min första fylla som jag hade på den.


Av anonym - 15 augusti 2013 10:32

God Morgon!


Sov som en stock i natt,var rätt trött också i går kväll var ju på min kvälls powerwalks som jag alltid går och ska också lägga ut lite bilder i från min powerwalks igår hade lite strul med mailen går som gjorde att jag inte kunde detta tyvärr.

I alla fall så i dag får det bli vardags motion i stället nån promenad i stället så att man endå får röra sig på något vis om man säger så då.

Har problem med att vara stilla också som sagt.

Presentation


HEJ! en postiv glad brud med finskt blod och sisu och kan ha högt teprament Denna blogg handlar mycket om lite min träning resa, och andra roliga aktiviter och saker och har världens underbaraste kille som jag berättar om.

Men till som vill ner i vikt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards