Alla inlägg under september 2013

Av anonym - 30 september 2013 22:31

Så här blev det denna månad.


Distans 327 km

Duration 72.36.27

Speed avg 4,5 km/h

speed max 90.5 km/h

Pace avg 13.19 min/km

pace max 0.39 min/km

Kalorier 40 152

Steg  397989, 92


Men jag känner mig väldigt nöjd i alla fall med detta resultat i alla fall det gör jag även om dom här sista dagarna har var förkyld och endå orka ta mig ut på en promenad varje dag och två stycken i dag också till och med.

Av anonym - 30 september 2013 22:17

Månadens sista powerwalks och månadens sista kvälls promenad också

helt okey väder på båda promenaderna vinden var väl lite kylig då och då men i solen var det åtminnstonde varmt i alla fall och det var ju det viktigaste tycker jag.


Jag gick den vanliga rundan fredhäll rålis parken stadhuset karlbergskanalen hornsbergs strand hem.

Och kvälls promenaden blev då  stadshuset hantverkar gatan hem också.

Men  är nöjd i alla fall det är jag.




Och här resultatet för dessa 2.


Aktivitet powerwalk/kvällspromenad

Start tid 03.16.11

Duration  16,94 km

Speed avg 5.2 km/h

speed max 49.1 km/h

Steg 20485,104/min

Kalorier  1808.2

Av anonym - 30 september 2013 22:14

Har nu tagit både morgon kapseln i morse och nu kvälls kapseln också,och det känns helt lungt fortfarande också.

Stack till en gång i höger bröst i natt gjorde det,men fick ta och massera lite också så lungande detta stickande och det var ju bra det.

Har inget mera att uppdatera om detta just nu...

Av anonym - 29 september 2013 22:37



Jag är den människa som verkligen inte har gröna fingrar har ormfobi spindel fobi maskfobi

så att fingra i en trädgård har aldrig vart min sak riktigt om man säger så hade en hemsk upplevelse i plugget och sen där efter har denna fobi kommit skriker bara av att se en orm .

Men skumma är sniglar har jag inget problem med av nån underlig anledning eller fjärils larver eller.


Nog med detta med fobier i alla fall,

På min födelsedag fick jag en en kruka med vita rosor som jag hade räkna med skulle torka ut efter 2 dagar som alla rosor/blommor har gjord varje gång jag har fått blommor.

hur man än har vattna den mängd som dom ska ha men upptäcke redan innan sommarn när mammsen skulle ha lite växter inne hos mig hur dom snabbare började växa här  än i den andra delen av  lägenheten. kanske dom blommorna är deprimerade som måste stå i den andra delen av lägenheten och inte inne hos mig kanske som lyssnar på musik som jag har att växter ska gilla.

För dessa rosor som jag har fått av min förvaltare har lyckas hålla sig i liv och det är ju nu  3 veckor sen som jag fyllde år också så måste erkänna att det är ett under att dom lever ännu här.

Men antar lagom mängd vatten och musik så håller dom sig dom sig i liv verkar det som.

Jag är åtminnstonde stolt över detta i alla fall måste jag allt säga att jag är i alla fall.


   

Det är rekord för min del att denna lever ,det är samma blomma men kunde inte bestämma mig för vilken av dessa 2 som blev bäst i alla fall helt ärligt.

Och denn har än så länge klara sig sen 10 september - 29.9 september än så länge i alla fall.

Så det är ju skoj i alla fall får se hur länge den klarar sig nu då.





Av anonym - 29 september 2013 22:07



Har tagit kvälls kapseln  nu som vanligt och tog en bild på mig i denna persiko färgade klänning och bestämde mig för att lägga ut en ny bild med denna som sagt. (orka inte rota bland som andra kläderna)

Har inte känns så mycket i dag i varelserna eller har varit lungt för min del.


Och här är dom 2 bilder den ena är start och kommer skriva under bilen  vilket datum jag tog den

sen samma sak på den andra också  angående datum.


       

9.9 september               29.9 september



Själv tycker jag att dom har fått lite form i alla fall när kollar mer på den nya bilden  då,  men det är som sagt formen som jag än så länge pratar om .

Här är ju en resa på 3-6 månader som jag nu kommer att få göra som sagt  ,men det som jag har hört av min sötnos  X så är det lite skillnad i alla fall och det ska jag verkligen inte klaga på eller.

Och misslyckas detta så då är plan B som gäller så är det bara helt 100, bara att jag får sötnos X att läsa detta brev som så att jag kan skicka i väg detta brev.




(lägger ut en bild man ser bara ner till bröstet men  man ser här hur slapp denna klänning är på mig och denna bild för ungefär 1 vecka sen måste det bli nu misstänker jag.)


 








  

Av anonym - 29 september 2013 18:03

Det blev nu  månanades nästa sista promenad om man säger så, snart är det ju slut på september månad bara 1 dag kvar som är det.



Jag bestämde att gå lite längre så att jag fick några extra steg, det var fint väder och allt, så jag ska inte klaga och förkylningen är ju nu dubbelt bättre också så det ska jag inte eller klaga på.  

Så det blev kungsholmen runt som en i  familjen kalla den rundan, men det går väl bra det i och för sig varför skulle det inte om man säger så.


Under promenaden så frågade jag X om lite saker  hade mest med denna dröm och göra i natt som tog och gjorde det som sagt, bland hade ju min dröm med och göra att han hade glömt kvar mig nånstans och frågade honom han nånsin skulle göra det.

Men den frågan fick jag ett nej på att han inte skulle och den sen andra var då om vad han skulle göra /säga om det var nån som försökte komma och pussa mig fram för ögonen på honom.

Och fick svar på det också och det var både trygga svar och bra svar också så klart.
Han verkar ha börja förstå att jag sover väldigt dåligt eller oroligt just nu vet inte varför men nån förklaring måste det ju finnas på varför och hur det kommer sig.


Men är glad att jag fick svar  på det som sagt,också,eftersom jag känner mig ganska osäker på den här riga kryssningen som sagt och det som man har fått uppleva med denna kompis från sthlm till tallinn och hem.

Så det har gjort mig ganska tveksam att ge vänner pussar tycker jag är fel helt ärligt.

Och är i mina ögon  kändes inte ett dugg bra närmare tvärtom.


Detta är det som har mycket med min drömm och göra som sagt.


När det är mycket såna här saker som har nu snurrat i skallen på sistonde helt ärligt i alla fall.

Men till helsingfors kryssningen väntar jag otåligt på och det verkar som jag kommer kunna använda min poäng också verkar det som igen tyckte att det var väldigt smidigt och varför har jag inte tänkt på det tidigare i för.

Men  det uppskattades när X sa att kommer gilla mina klädes plagg som jag kommer ha med mig och på mig.

Väntar på att avierna ska komma nu.



Detta är vad jag tog upp med X om i alla fall och känner verkligen hur glad jag är att jag har honom också så klart och sett hur han har förändras också.


Halvägs hemma börja det regna eller närmare dugg regna om man säger så då, men hade endå tur som kom undan ös regnet helt och hållet i alla fall måste jag säga att jag hade.


Och stegen blev nu så här för att vara näst sista promenaden denna månad också


Aktivitet  Promenad

Start tid. 2013.09.29, 13.27.39

Durarion 01.59.00

Distans  9.89 km

Speed avg 5,0 km/h

Speed max 27,8 km/h

Steg 13286, 111/min

Kalorier  1096,8

Känner mig nöjd med tanke på att fortfarande ännu är förkyld som sagt.




Av anonym - 29 september 2013 12:35

I morse precis när jag vakna kände jag av att det stack till i höger varelse så ny känns det som att det är i gång det här då med.

Ska ju visst vara nån vävnad i bröstet som påverkas av dessa vet inte riktigt vad .

Men nu är det igång i alla fall och jag kan känna av verkningarna då och då och mycket fastare  har dom nu blivit och lite mera form också.

Provade en bandeu Bh i går som jag hade på mig och den satt nu nu dubbelt bättre också än tidigare man behövde inte dra upp denna på samma sätt som tidigare och det är ju något som också gör mig glad så klart.

Eftersom det känns så positivt nu också.

Och ska verkligen inte klaga eller precis, visst min plan B finns fortfarande med i bilden det gör den ,om det inte fungerar som jag vill.  

Men jag är glad att han stöttar mig till 100 % i detta och som har gjort det har kännt av också  så klart,

det nekar jag inte till i alla fall.


Men har nu tagit morgonens kapesel i alla fall och just nu  känns det mycket postitivt i alla fall och ska snart om en vecka blir det väl beställa en ny kur av denna så då blir det andra delen av denna.

Så från och med  9.10 oktober så kommer det stå del 2. inom denna easybust kur.

Sen försöka hämta ut den samma dag som den kommer också för den delen också så klart.


Ska sen lägga ut nya bilder på i dessa persiko klänning och rosa klänning har för mig att det var den vita också så ska kolla upp så man inte lurar er som följer denna easybust resa.




Av anonym - 29 september 2013 12:28

Jag var en riktigt sov tuta i morse om man säger så då,vakande halv elva minns bara att jag hade nån äcklig mardröm också en stund.

Vet inte vad riktigt drömmde men X var med i den och vi var nånstans och glömde mig också bara gick i väg försökte hitta honom men nej nån börja förfölja eller var det nu var slutade inte bra.

Var riktigt obehagligt måste jag säga att det var.


Blev tvungen och sms.a honom för att fråga om han skulle det får se vad man får för svar av honom, för den här kändes verkligen äckligt verklig måste jag säga att den gjorde.


Förutom detta så sov jag gott i alla fall.

Presentation


HEJ! en postiv glad brud med finskt blod och sisu och kan ha högt teprament Denna blogg handlar mycket om lite min träning resa, och andra roliga aktiviter och saker och har världens underbaraste kille som jag berättar om.

Men till som vill ner i vikt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards