Alla inlägg under januari 2014

Av anonym - 23 januari 2014 12:55

fick en ny mobil eller en ny lumia härom dagen kom ut förra året och finns knappt tillbehör till den för att den är fortfarande så ny det trodde jag inte faktiskt måste jag säga att jag inte trodde att det gjorde.

Men nu sitter man man med en splitter ny mobil och måste vänta på att skal/skydd ska komma så att man sätta fast sånt här skydd på displayen bland annat.

I morgon bär det av till helsingfors med kompisen och sen nästa månaden älskling men kan inte boka förens han har börja jobba.

Av anonym - 19 januari 2014 23:36

en tur till min syster k i dag medan kompisen hade lite annat för sig,tror han u,gick med familjens hund eller var det nu var .

men jag är glad att jag fick umgås med syrran i alla fall det var jag har sakna henne.inte sett henne sen ny år.

men vintern är här nu tycvkte att den kunde ha kommit i stället december.

Om en vecka så bär det var till helsingfors och sen med min älskling nästa månad på nått vis är jag grymt nöjd


Så den längtar jag verkligen till om man säger så då.



Av anonym - 15 januari 2014 10:03

hejsan och god fortsättning på  det nya året börjar jag med först  och främst.

Nytt år och nya tag inom  träningen också för den delen också så klart,  

Varför jag inte har kunna skriva har med att  göra att jag inte har haft min dator här och som jag hämtade hit förra veckan också men sen har kompisen fått fixa i gång nätet på denna så såna saker  som han gjorde härom dagen så att jag kan nu komma i  gång med mitt  bloggande här på denna blogg och sen på min gå ner i vikt bloggen.


Jag har ju lite ny års löften som sagt men olika kategorier.

kan ta dom 3 som inte har med träningen att  göra här



1. Ny dator (bärbar sxer ut som både en surplatta och bärbar dator)

2. Nytt klädskåp (pax)

3. Ny mobil nokia antingen ska nokia lumia 900 eller den här nya 1041 tror jag den hette

och lägga den en gamla mobilen på reserv som alltid bra med 1 reserv som sagt det har jag insett,sen spara till igen till den andra mobilen som exempel och sen ha den andra också på reserv dom äldre modellerna snackar jag om nu som sagt.



Så dessa saker gäller angående spara pengar och allt som blir över i från saker som jag handlar också så klart annars så.

Sms.ade lite med älsmklingen i går som har gjort sin fot operation nu och så nu blir då H-Fors kryssningen äntligen av som sagt.  

Förhoppningsvis nästa månad han skulle på en kontroll den 22 igen och sen ge mig information om hur det gick.

Lovade att inte boka något innan dess som sagt och ska hålla det.



Presentation


HEJ! en postiv glad brud med finskt blod och sisu och kan ha högt teprament Denna blogg handlar mycket om lite min träning resa, och andra roliga aktiviter och saker och har världens underbaraste kille som jag berättar om.

Men till som vill ner i vikt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards