Alla inlägg under februari 2014

Av anonym - 23 februari 2014 00:17

Hej och hallå


Fick träffa min äldsta syster som kom visst över bara så där för näst äldsta ringde mig och sa att det fanns en i ffamiljen som ville träffa mig  så bestämde jag mig för att åka över.

Duschade och tvättade håret mmmm innan jag for i väg till systrarna.

P

Av anonym - 23 februari 2014 00:17

Hej och hallå


Fick träffa min äldsta syster som kom visst över bara så där för näst äldsta ringde mig och sa att det fanns en i ffamiljen som ville träffa mig  så bestämde jag mig för att åka över.

Duschade och tvättade håret mmmm innan jag for i väg till systrarna.

P

Av anonym - 23 februari 2014 00:17

Hej och hallå


Fick träffa min äldsta syster som kom visst över bara så där för näst äldsta ringde mig och sa att det fanns en i ffamiljen som ville träffa mig  så bestämde jag mig för att åka över.

Duschade och tvättade håret mmmm innan jag for i väg till systrarna.

P

Av anonym - 23 februari 2014 00:17

Hej och hallå


Fick träffa min äldsta syster som kom visst över bara så där för näst äldsta ringde mig och sa att det fanns en i ffamiljen som ville träffa mig  så bestämde jag mig för att åka över.

Duschade och tvättade håret mmmm innan jag for i väg till systrarna.

P

Av anonym - 23 februari 2014 00:17

Hej och hallå


Fick träffa min äldsta syster som kom visst över bara så där för näst äldsta ringde mig och sa att det fanns en i ffamiljen som ville träffa mig  så bestämde jag mig för att åka över.

Duschade och tvättade håret mmmm innan jag for i väg till systrarna.

P

Av anonym - 21 februari 2014 00:11

Hej och hallå

Jag har vart trött och förkyld men känner att min förkylning.är mycket bä

 u än tidigare  så fram åt går det 

Iallafall.

Bor fortfarande hos min kompis i vårberg känner mig wom en extra morsa på många sätt och vill inte accepteras

Som bara en kompis lite jobbigt.

Men som har har haft hemska mag smärtor gråt och värk som jag till slut lyckades till akuten/sjukhus och där vi starta ganska tidigt också när värken satte igång hann inte ens dricka morgon kaffet i allafall.

Men kompisens situation var viktigare.

Blev på huddingsjukhus höl på att somna 5 gånger i vänt rummet.

Till slut undersökte dom kompisen och kom fram till sur mage fick order om medecin som skulle användas

14 dagar fram över hjälpte det inte skulle vi tillbaks.

Hem vägen tog vi pendeltåget till karlberg och ångrar det för kompisen blen attackerad

Av påverad av alkohol/droger bara för kompisen inte hade cigg så då började bdderåk så väktare kom och pratade oss.


Men som kom fram till misshandel

Älskling och en kompis trodde knappt på det nästan .

Så vi hämtade ut pengar bokade båt  biljett till den 14.3 mars.

  

Av anonym - 12 februari 2014 23:03

nu har jag min egen tid, skönt hj'lpt kompisen att blir medlem på sats i dag.

har varit till päronen och tvättat underkläder och pyjamas.

Och i morgon funderar ja på att köpa en ny gymm väska har fundera på den länge nu också så klart.

Och det är inte den som fick av min pt eller som är som bergsvarndrar väska precis.

men är glad att jag har  fått en gymm kompis som sagt.

Skulle vara kul om min älskling ville prova också nån gång så klart.

Tyvärr aså fick jag inte över videon med kate ryan från galaxy förra helgen kan inte fatta att jag har sett en som har sålt 3,5 miljoner skivor.

Och nu på fredag så åker man igen och ser e type.

Det blir kul.

Men nu har jag egen tid och kollar på matlagnings programet per morbergs vad blir det för mat.


Av anonym - 10 februari 2014 01:08

Helgens kryssning wow med världstjärnan kate ryan ombord se kompisen med glädjetårar och bevisar då hur kryssningen uppskattas enda negativa för min del var mitt epelepsi anfall blir att vara mer försiktig på fredag när etype uppträder tog till och med frågade älsklingen om det var med e types lampor om det var väre eller tvärtom man kan aldrig veta som sagt.

Kompisen valde buffet var ju endå kompisens födelsedags kryssning som sagt om man tänjer efter som jag bjussa på.

Men nästa födelsedags kryssning är med älsklingen och till helsingfors också.

Skriver mera i morgon kväll plus ska försöka fixa en del av min video snutt med kate ryan somag filma men törs ej lova något ännu om jag lyckas som sagt men ska göra mitt bästa i allafall. :)

Men etype nästa vecka ochcsen med älsklingen också den första av dom.

Presentation


HEJ! en postiv glad brud med finskt blod och sisu och kan ha högt teprament Denna blogg handlar mycket om lite min träning resa, och andra roliga aktiviter och saker och har världens underbaraste kille som jag berättar om.

Men till som vill ner i vikt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards