Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

händelserik dag

Av anonym - 21 februari 2014 00:11

Hej och hallå

Jag har vart trött och förkyld men känner att min förkylning.är mycket bä

 u än tidigare  så fram åt går det 

Iallafall.

Bor fortfarande hos min kompis i vårberg känner mig wom en extra morsa på många sätt och vill inte accepteras

Som bara en kompis lite jobbigt.

Men som har har haft hemska mag smärtor gråt och värk som jag till slut lyckades till akuten/sjukhus och där vi starta ganska tidigt också när värken satte igång hann inte ens dricka morgon kaffet i allafall.

Men kompisens situation var viktigare.

Blev på huddingsjukhus höl på att somna 5 gånger i vänt rummet.

Till slut undersökte dom kompisen och kom fram till sur mage fick order om medecin som skulle användas

14 dagar fram över hjälpte det inte skulle vi tillbaks.

Hem vägen tog vi pendeltåget till karlberg och ångrar det för kompisen blen attackerad

Av påverad av alkohol/droger bara för kompisen inte hade cigg så då började bdderåk så väktare kom och pratade oss.


Men som kom fram till misshandel

Älskling och en kompis trodde knappt på det nästan .

Så vi hämtade ut pengar bokade båt  biljett till den 14.3 mars.

  

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av anonym - 10 december 2014 14:18

Hej! Återkommer hit nästa år igen, som jag planerat och tänkt mig. Men angående denna gradivitet så var den totalt oplanerad, på grund av en psyko till kompis som hade känslor för mig och som skulle sabotera mitt förhållande med den kille jag ...

Av anonym - 8 juni 2014 23:22

Hej Enn dator som strular får använda surfplattan menxska spara pengar till en nyä Gravid vecka 8.   ...

hej

Av anonym - 2 april 2014 23:27

Hej Alla mina läsare varför jag inte har skrivit är att min dator har pajat sa uppcsigcför ett par veckor sen.men dkac försöka till jaghar enny. Har blrjat gå regelbundet på gymmet nu också  skönt.   ...

hej

Av anonym - 10 mars 2014 23:55

Kompisen vaknade skit sur på mig och påstog att jag visste varför människan var sur personenxi fråga var sur. Men men jag gick där i från och sa bara hoppaas att du blir på bättre humör snart. Sen senare kom kompisen tilbaks och på bättre humör ...

Av anonym - 2 mars 2014 22:27

Vart till ikea i dag med kon och sen till rusta för att jag ville kolla på kabin väska. Igår först sa kompisen om att ville vara del aktig i matlagningen och så fort man har frågat vad är det så får jag bara höra ordet inget .och tro att jag är lät...

Presentation


HEJ! en postiv glad brud med finskt blod och sisu och kan ha högt teprament Denna blogg handlar mycket om lite min träning resa, och andra roliga aktiviter och saker och har världens underbaraste kille som jag berättar om.

Men till som vill ner i vikt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards